Girofare pe răzoare | Noaptea Agenţiilor 2015

A venit primăvara. S-au făcut şi desfăcut tarabele cu mărţişoare şi ghiocei.
Despre 1 şi 8 Martie, numai de bine. A trecut şi echinocţiul. Anul ăsta, aparent, a fost cu o zi mai devreme. Bine şi aşa.

And your point is…?
Despre astenii nu mai vorbim, că ne repetăm. Dar mai sunt şi alte boli. Cele mai multe îi afectează pe toţi la grămadă, fără vreo legătură cu my point. Altele… şi asta are legătură directă, ca să nu o mai lungim, sînt specifice industriei. Am mai vorbit despre ele. Se numesc urgenţe.

Te repeţi.
Ei bine, nu. Fapt este că, pe lângă numărul crescut de urgenţe, a început să scadă noaptea. Să se albească, dacă vreţi. Ocazie cu care prietenii noştri de la The Institute (frumos nume, potrivit) organizează Noaptea Agenţiilor.
Şi pentru că am aşteptat, cuminţi, vreo doi ani după noaptea asta să se albească destul încât să se vadă până la Cluj, iată că răbdarea ne-a fost răsplătită şi avem plăcerea să participăm la eveniment, în cel mai jucăuş, creativ şi workaholic stil de care suntem capabili.

Când?
Nu am cercetat dacă avem vreo superlună în noaptea cu pricina, dar ne-am asigurat deja că sediul nostru din Eugen Ionesco 28 va fi iluminat şi va avea porţile deschise în noaptea de 2 spre 3 aprilie, începând cu ora 20, când vom lucra veseli şi cu spor la proiecte de urgenţă 0, cu deadline-ul “ieri”.

Păi cum, şi oaspeţii?
Oaspeţii sunt bineveniţi, mai ales dacă se simt răniţi. Îi putem ajuta cu o debriefilaţie, o transfuzie cu inspiraţie, o perfuzie cu energie, o infuzie cu motivaţie.

Vorbeşti în rime.
Da, am şi eu o urgenţă. Un articol pe blog… în care nu am voie să dau chiar tot din casă. Că stric surpriza.

Şi o invitaţie.
Invitaţia o găsiţi aici. S-a făcut înainte de deadline. Confirmaţi şi… nu uitaţi!

A întrebat: Mishu Vass.
A răspuns: Para Doxă.
(Caz clinic, ce mai.)

Leave a comment